16:33 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت بورسی

سه شرکت برنامه افزایش سرمایه ۴۰، ۵۲ و ۳۰۰ درصدی دادند
خودکفایی آزادگان، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و کیسون به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۴۰، ۵۲ و ۳۰۰ درصدی از تجدید ارزیابی، مطالبات و آورده و سود خبر دادند.
رشد ۱۶۰ درصدی فروش شرکت‌های بورسی معدن و صنایع معدنی
میزان فروش شرکت‌های بورسی زنجیره معدن و صنایع معدنی طی سه ماهه نخست امسال، ۱۶۰ درصد رشد یافت و به بیش از ۱۳۵ هزار میلیارد تومان رسید.
درخواست۱۲ شرکت بورسی و غیربورسی+ایمیدرو برای تولید ۱۰.۵ هزار مگاوات برق
۱۲ شرکت معدنی بورسی و غیر بورسی به همراه ایمیدرو ، خواستار صدور مجوز ساخت نیروگاه ها برای تولید ۱۰.۵ هزار مگاوات برق و کمک به ارتقای تولید برق پایدار از ورات نیرو شدند.
ارزش بازار "ومعادن" ۶ هزار میلیارد افزایش یافت
نماد برتر- ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، با افزایش ۶ هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال به یک بیلیون و ۹۵ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال رسید.
سود «سفارس» دوبل شد
نماد برتر - به مدد افزایش نرخ سیمان و بهبود فضای کسب سود در بازار سرمایه در ابتدای سال 1399، «سفارس» توانست 108 درصد بر سود خود بیافزاید.
«شستا» و ادعای سود 32 هزار میلیاردی
نماد برتر - مدیرعامل شستا با اعلام دستاوردهای سال های اخیر گفت: سود خالص شرکت اصلی طی دو سال ۱۵ برابر شده و پیش‌بینی می‌شود در پایان سال مالی جاری به ۳۲ هزار میلیارد تومان برسد.
«واحیا» فروشنده نبود
نماد برر - «واحیا» در 9 ماهه اخیر هیچ سهمی ‌به فروش نرساند و به همین جهت، شناسایی سود به صورت‌های مالی پایان دوره موکول شد.
معاملات مشکوک "خزامیا"، ۴ سهم دارویی و پرداخت، یکی از پربازده ترین ها و ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۱۰ هزار و ۸۸۸ واحدی شاخص، زیرمجموعه سایپا، چهار شرکت حاضر در صنعت پرداخت و دارو، یکی از پر بازده ترین سهم ها به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
"مدار" به سود رسید
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۲ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال سود کسب کرد.
ارزش بازار "میدکو" افزایشی شد
نماد برتر- ارزش بازار شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال به ۲۳ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال رسید.
کاهش فروش«پسهند» در گزارش‌های جدید
نماد برتر - "پسهند" تا انتهای اسفندماه سال ۱۳۹۹، با فروش ۳.۶۰۳ تن تسمه نقاله و سایر قطعات فنی موفق به ثبت درآمدی ۲.۱۷۰ میلیارد ریالی گردیده است
تمرکز «صبا» بر «تاپیکو» شد
نماد برتر - 9 ماهه اخیر صبا تامین با رشد 86 درصدی درآمدها به پایان رسید که اغلب این درآمد از فروش سهام به دست آمد.
حمله تروریستی به شناور کانتیربر شرکت بورسی در دریای مدیترانه
نماد برتر- سخنگوی شرکت بورسی کشتیرانی از حمله تروریستی به شناور کانتیربر ایران شهرکرد در دریای مدیترانه خبر داد و گفت: این کشتی پس از بررسی میزان آسیب و ترمیم به مسیر ادامه خواهد داد.
هلدینگ دارویی پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۲۹ درصدی از دو محل داد
نماد برتر- هلدینگ داروپخش از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۳۲۹ درصدی از دو محل سود انباشته و آورده نقدی خبر داد.
آذرآب و سرمایه گذاری پارس توشه در فکر توسعه یا...!
نماد برتر - دو شرکت آذرآب و سرمایه گذاری پارس توشه مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ و ۲۲۰ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.